Bezoekers van het Woluwe Shopping Center zullen deze week raar opkijken bij het zien van een levensgrote MiTo in, of liever op, een winkelwagentje midden het shoppingcomplex. De opvallende stunt maakt deel uit van Alfa's promotiecampagne omtrent het autosalon van Brussel. Met die campagne wil het merk aanhalen dat de bereikbaarheid tot een Alfa nog nooit zo groot was.
“De campagne voor het Autosalon is gebaseerd op één duidelijke boodschap: “your chance to own an Alfa Romeo”, of met andere woorden, de voorwaarden om een Alfa Romeo te bezitten zijn wellicht nog nooit zo gunstig geweest. Zo gunstig dat je je Alfa zou kunnen meenemen in een supermarktkarretje samen met je andere boodschappen", aldus Alfa.
Na de onderwaterstunt voor de 147, is dit het tweede opgemerkt feit van de Italianen op korte tijd. Het toont aan dat niet alleen Mini in staat is om sterk uit de (marketing)hoek te komen. Alfa Romeo richt zijn pijlen rechtstreeks op de alternatieve kanalen om zijn boodschap beter tot bij zijn doelpubliek te krijgen. De bijzondere MiTo valt nog een week te bewonderen in Woluwe en verhuist daarna naar shoppingcentra in Antwerpen en Luik.


Recente reacties
Rij-impressie + video: Renault ZOE Z.E. 50 R135 (2019)
amaai ja,dat ze daar nog niet opgekomen zijn
Door andre123 1 jaar geleden
Rij-impressie + video: Renault ZOE Z.E. 50 R135 (2019)
Als er nu eens een station-versie van zou zijn, dan zou het nog interessanter zijn. Die extra...
Door Waxweazel 1 jaar geleden
Vraag: Met welke auto zou jij laatste 10 liter benzine ter wereld op rijden?
Met de Alpine A610
Door Paul Geeraerts 1 jaar geleden
Brengt Techart Porsche Cayenne Coupé in evenwicht?
0,2 sec sneller dan de Stelvio Quadrifoglio :-)
Door Jos D. 1 jaar geleden