Vanaf vandaag is niet de GranTurismo S de topvariant van diezelfde Gran Turismo reeks, wel de MC Stradale.
De nieuwste topvariant moet het segment tussen de straat- en circuitwagens opvullen, net zoals de GT-R of de Ferrari 458 Challenge dat doen. Maserati deed meer dan alleen wat extra paarden onder kap proppen, dat kan namelijk het kleinste kind. De jongens uit Modena hebben het chassis herwerkt, verbeterde de aerodynamica en verfijnde de motor richting GT4 standaarden.
Aardig wat werk dus, en dat weten de Autofans wel te appreciëren. Eindelijk iemand die wat werk steekt in een nieuwe variant. De motor is nog steeds dezelfde 4.2 liter V8, alleen krijgt hij hier 450 paarden onder de kap in tegenstelling tot 430 in de Gran Turismo S.






Recente reacties
Rij-impressie + video: Renault ZOE Z.E. 50 R135 (2019)
amaai ja,dat ze daar nog niet opgekomen zijn
Door andre123 1 jaar geleden
Rij-impressie + video: Renault ZOE Z.E. 50 R135 (2019)
Als er nu eens een station-versie van zou zijn, dan zou het nog interessanter zijn. Die extra...
Door Waxweazel 1 jaar geleden
Vraag: Met welke auto zou jij laatste 10 liter benzine ter wereld op rijden?
Met de Alpine A610
Door Paul Geeraerts 1 jaar geleden
Brengt Techart Porsche Cayenne Coupé in evenwicht?
0,2 sec sneller dan de Stelvio Quadrifoglio :-)
Door Jos D. 1 jaar geleden