Heel wat flitsend blauw en groen op deze concept. In combinatie met het klinisch wit moet de wagen de eco-inborst versterken. De hybride EcoCharge geeft weer dat Suzuki ook met hybride concepten bezig is. Bedoeling was om het verbruik te verbeteren zonder aan prestaties te moeten inboeten. Suzuki claimt een verbruiksdaling van 25 procent, terwijl de handling van de Kizashi ongewijzigd blijft.
Onder de kap een 144 pk sterke 2.0 benzinemotor in combinatie met een 15 kW (20 pk) sterke elektrische motor, die gebruik maakt van lithium-ion batterijen. De elektrische motor staat de benzinemotor wanneer dat vereist is. Zoals tegenwoordig wel vaker gebeurt, zorgt Suzuki ook bij deze EcoCharge voor een start/stop-systeem, recuperatie van de remenergie, het afsnijden van de benzinetoevoer bij het lossen van het gaspedaal en banden met lmage rolweerstand.
Via: Motorauthority
Recente reacties
Rij-impressie + video: Renault ZOE Z.E. 50 R135 (2019)
amaai ja,dat ze daar nog niet opgekomen zijn
Door andre123 1 jaar geleden
Rij-impressie + video: Renault ZOE Z.E. 50 R135 (2019)
Als er nu eens een station-versie van zou zijn, dan zou het nog interessanter zijn. Die extra...
Door Waxweazel 1 jaar geleden
Vraag: Met welke auto zou jij laatste 10 liter benzine ter wereld op rijden?
Met de Alpine A610
Door Paul Geeraerts 1 jaar geleden
Brengt Techart Porsche Cayenne Coupé in evenwicht?
0,2 sec sneller dan de Stelvio Quadrifoglio :-)
Door Jos D. 1 jaar geleden