Mini heeft de Clubvan klaar

Mini heeft de Clubvan klaar, een bestelauto op basis van de Clubman. Het gaat voorlopig nog om een concept car die in Genève het licht zal zien maar veel verbeelding heb je niet nodig om je de uiteindelijke productieversie voor te stellen. Ook de naam is niet echt origineel te noemen. Mini gooit de achterbank eruit en creëert zo een volledig vlakke laadvloer achter de voorste zetels. Ook het achterste deurtje, zijruiten en ruiten in de deurtjes achteraan worden weggehaald. Het kleine zijdeurtje rechts blijft behouden. De kleine zelfstandigen die een bestelwagen rijden kunnen vanaf nu dus ook hip door het leven.

Laatst gepubliceerd

Reacties (6)

Plaats een reactie
Styrolution 23:16
afbeelding van Styrolution

da's nog is iets voor mij... inschrijven als lichte vracht, cooper S JCW motorisatie en knalle!
én kei praktisch voor al mijn sjachergedoe te transporteren :-)

Wim 10:30
afbeelding van Wim

yup, ik denk dat er nog met hetzelfde gedacht zitten :)

Quin 12:38
afbeelding van Quin

Echt? :p
Ik vind het er echt niks aan. Als je materiaal wilt vervoeren, zijn er zoveel betere manieren.

Je willen opwerpen als een 'premium' bestelwagen maakt niet veel uit, de meeste willen handigheid met zo'n wagen.

Yannick Degroeve 17:07
afbeelding van Yannick Degroeve

alleen hoop ik dat de wegligging beter is dan de clubman...

Mesoerrie 18:24
afbeelding van Mesoerrie

Amai zeg, daar passen zo maar eventjes 8 dozen in :o

Buiten schoonheidsspecialistes of kappers aan huis, of vertegenwoordigers van computerwinkels zie ik er echt geen doelgroep voor.
En dan nog, in een gemiddelde break kan je minstens evenveel kwijt met de zetels plat of er uit. En goedkoper zal je -Mini kennende- zeker uitkomen.
Niets tegen kleine bestellers, de echte Mini was er namelijk ook als 'Van-uitvoering', maar gezien Mini hiervoor de hoofdprijs zal vragen moet je imo goed gek zijn om dit te kopen.

Wim 20:09
afbeelding van Wim

of de wegligging beter gat zijn betwijfel ik, als vb, ik heb met de astra wagon en astra wagon lichte vracht gereden, die laatste hadden ze harder moet afveren, om het verlies aan stijfheid te compenseren, was echt een andere wagen in de negatieve zin

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws