Vraag: Wat kan jij in het E-segment samenstellen voor €64.999?

e-segment_01

De kogel is door de kerk, het vlaggenship van Hyundai, de Genesis, komt naar België. Maar met 64.999 euro vragen de Zuid-Koreanen een stevig prijskaartje. Wat kan jij daarvoor samenstellen?

Natuurlijk is er wel een reden voor dat prijskaartje. De Genesis is gewoonweg volgestouwd met alles wat je maar kan krijgen bij Hyundai. Een soort van standaard full-option model. Daarbij pocht het merk dat ze concurrentieel zo'n 9 tot 22 % goedkoper zijn. Al laten we dat aan jullie over om te beslissen.

De regels zijn simpel: Kies een wagen uit het E-segment (Klik hier voor wat hulp) en stel hem samen naar jouw smaak voor 64.999 euro - of toch zo dicht mogelijk.

Om een richtlijn te geven, dit zijn de specificaties en voornaamste standaarduitrusting van de Genesis:

• 3.8 V6 GDI-benzine met 315 pk/ 398 Nm
• Achtraps-automaat
• Vierwielaandrijving

• Leder
• Schuifdak
• 9 airbags
• Lane keeping assist
• Head-up display met navigatieaanduidingen

• Smart parking assist
• 360° omgevingscamera’s
• Automatische sluitingshulp van de deuren
• Intelligente elektrische kofferklep
• LED verlichting en omgevingsverlichting

• Automatische grootlichtassistent
• Radargestuurde cruise control
• Automatisch noodstopsysteem
• Dodehoekwaarschuwing
• Rear Cross Traffic Alert System

• Elektrische stoelen vooraan met geheugen, verwarmd en geventileerd
• Elektrische stoelen achteraan, verwarmd en geventileerd
• GPS – Multimedia – Lexicon premium audio
• Keyless Go
• Bi-xenon koplampen met dynamische bochtverlichting
• 5 jaar garantie, ongeacht kilometerstand

Auteur: Auteur: Yves
Reacties: 5 reacties

Tags

Laatst gepubliceerd

Reacties (5)

Plaats een reactie
DasHaus 19:59
afbeelding van DasHaus

Geef mij maar een GS.

Rob 22:11
afbeelding van Rob

Lancia Thema voor mij, hou je waarschijnlijk nog wisselgeld over ook ;-)

john 00:49
afbeelding van john

Een skoda superb combi L&K 3.6 v6 fsi full option kost 52K, wel maar 260pk.

Fab 15:48
afbeelding van Fab

Toch ben ik ervan overtuigd dat de Skoda een pak sneller is, de Skoda heeft namelijk meer koppel. En nergens zijn de prestaties van de hyundai te vinden. Op de US site staat wel uitvoerig beschreven hoe sportief en snel hij is maar de prestaties vernoemen ze niet. Prestaties zijn natuurlijk niet het belangrijkste in dit segment maar in dat geval ga je voor een E-segment instap dieseltje van Europese bodem van 30 000 tot 45 000.

yoran 11:06
afbeelding van yoran

Als hij nog gemaakt zou worden, had ik een Citroën C6 gekozen...

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws