
Jamal Hameedi, ex-hoofdingenieur Ford Performance, steekt de plas over om in loondienst van Jaguar Land Rover zijn professionele leven voort te zetten.
27 jaar lang kon Jamal Hameedi terugvinden bij Ford waar hij tot voor kort de taak als hoofdingenieur bij Ford Performance opvulde. Tijdens zijn diensttijd zagen we wagens verschijnen zoals de Ford Focus ST en RS, Fiesta ST, F-150 Raptor, Shelby GT350 en GT500 maar ook de huidige supercar van Ford, de GT. Tussen 2002 en 2005 hield hij zich dan weer bezig met de financiële kant van de Ford GT van toen. Mooi repertoire als je het ons zegt.

Bij Jaguar Land Rover zal hij de rol van Engineering Director voor de SVO-afdeling op zich nemen. Ongetwijfeld dat er meer snel gerief uit de gangen van Jaguar Land Rover zal komen met behulp van de heer Hameedi. We kunnen dat alleen maar toejuichen.
Recente reacties
Rij-impressie + video: Renault ZOE Z.E. 50 R135 (2019)
amaai ja,dat ze daar nog niet opgekomen zijn
Door andre123 1 jaar geleden
Rij-impressie + video: Renault ZOE Z.E. 50 R135 (2019)
Als er nu eens een station-versie van zou zijn, dan zou het nog interessanter zijn. Die extra...
Door Waxweazel 1 jaar geleden
Vraag: Met welke auto zou jij laatste 10 liter benzine ter wereld op rijden?
Met de Alpine A610
Door Paul Geeraerts 1 jaar geleden
Brengt Techart Porsche Cayenne Coupé in evenwicht?
0,2 sec sneller dan de Stelvio Quadrifoglio :-)
Door Jos D. 1 jaar geleden