Ben je je dertien-in-een-dozijn-lease-auto beu? Dan kan Avus Performance de oplossing aanreiken. De firma herwerkte namelijk de 2.7TDI-motor naar een nog potentere versie. De basis output van 190pk en 400Nm worden door een ECU-wijziging veranderd in 230pk en 485Nm. Niets wat een chiptuner van bij ons niet kan, maar AVUS Performance voorziet de wagen ook van een strak zwart pak. De wagen wordt voorzien van een glanzende lak, 21" velgen en wordt wat lager op zijn poten gezet. Als je de Audi A4 niet in 2.7 dieselversie hebt, hoef je niet te wanhopen; de aanpassingen kunnen ook gebeuren op de 2.0 TDI- en de 3.0 TDI-motoren.
Recente reacties
Rij-impressie + video: Renault ZOE Z.E. 50 R135 (2019)
amaai ja,dat ze daar nog niet opgekomen zijn
Door andre123 1 jaar geleden
Rij-impressie + video: Renault ZOE Z.E. 50 R135 (2019)
Als er nu eens een station-versie van zou zijn, dan zou het nog interessanter zijn. Die extra...
Door Waxweazel 1 jaar geleden
Vraag: Met welke auto zou jij laatste 10 liter benzine ter wereld op rijden?
Met de Alpine A610
Door Paul Geeraerts 1 jaar geleden
Brengt Techart Porsche Cayenne Coupé in evenwicht?
0,2 sec sneller dan de Stelvio Quadrifoglio :-)
Door Jos D. 1 jaar geleden